I perngjasoj te poshtepermendurit me njeri -tjetrin: 1.Shkrimtaret qe s'dine te bejne tjeter veç vjershave me rime. 2.Aktoreve qe luajne veç nje lloj roli (sidomos ata qe luajne veç role te mira) 3.Padronet qe vetem citojne ne vend te veprimit. 4.Dieticienet qe ne vend te nje alternative , japin veç dieta dhe udhezime te sterditura , duke i bere ketyre te fundit disa zbukurime dhe ngritje te panevojshme ne qiell. 5.Personat qe shkruajne reklama detergjentesh apo produktesh te tjera te konsumit te gjere. 6.Nepunesit me kerkesat e tyre te pakuptimta , e te stergjatura te pa marra vesh dhe nga ata vete. Lista eshte e gjate, mund te shtoni miq. Te gjithe mendoj se kane diçka te perbashket : MEDIOKRITETIN !
nuk jam shume dakort per reklamat e deteregjenteve. eshte pikerisht rendomesia e produktit ne vetvete qe e ben te veshtire reklamimin dhe diferencimin e detergjenteve krejt te njejte. mbi nje pale xhinse mund te krijohet nje stil jete, mbi nje ilac rrobash jo, ose te paktem jo aq "kollaj". ama pa ilac rrobash zor se mund te jetohet ne menyre te civilizuar. pastaj tjeter target kane reklamat e Lewis e krejt tjeter ato te detergjenteve. per te mos permenduar buxhetin ne dipozicion!
anonim se harrova te them.deri tani nga reklamat e detergjenteve me ka pelqyer vetem ajo e nje firme qe s'po e permend.Ne reklamat e tyre ata nenvizojne se pastertia apo bardhesia e produktit nuk mund te paralizoje jeten dhe aktivitetet tona.logoja e tyre eshte: eshte bukur te behesh pis...kur sheh reklamen e kupton kete logo.ajo qe me bezdis tek reklama te tilla si reklame detergjentesh,margarinash,sapunesh e ku ta di une tjeter jane ato familjet super sterile,super te lumtura...por mbase kjo behet subjekt per nje shkrim tjeter:)
jam serisht une anonimi qe s'ishte dakort per reklamat e detergjenteve. vertete ato te familjeve sterile dhe shtepiakeve top-model jane ca te bezdishme, por tek ato mund te lexohen ndryshime te rendesishme ne shoqeri. multinazionalet kane spote te ndryshme per vende te ndryshme, per te njejtin ilac rrobash, kjo per shkak te ndryshimeve kulturore. gjithesesi mendimet e mia jane te lidhura ngushte me studimet e mia te ekonomise dhe marketingut. semundje profesionale me duket. :)
eni, per mua mediokriteti qendron me shume tek diferenca mes mundesise per te bere diçka dhe ta besh. P.sh. nje njeri sh i afte qe nuk shfrytezon mundesite e tij me duket sh medioker ne krahasim me dike jo aq te afte veç qe ve gjithshka per te bere maksimumin e aftesive qe disponon. Pastaj mediokriteti eshte edhe çeshtje shije personale mendoj. Dhe per te perfunduar rrofte mediokriteti per te identifikuar kompetentat (ha ha)
anonim: do me pelqente te na sillje ca te reja interesante nga bota e publictetit qe me terheq shume..
tena: te jap te drejte dhe une do te vleresoja me shume dike qe perpiqet se dike qe nuk shfrytezon mundesite e tij...
me falni se mbase jam shperndare çik ne teme , por theksoj se ato qe kam shkruar vlejne per raste te veçanta jo ne "pergjithesi"..se kush bie ne "pergjithesime" bie ne "cektesi":)
sa muhabetcinj te medhenj qe paskemi qene! jam anonimja,Lisi. une ne fakt nuk marr vesh nga publiciteti, por me terheqin shume spotet. shpesh here mendoj qe ata qe merren me marketing jane vertete te hatashem. ato pak gjera qe di dhe qe i kam permendur me pare, i kam mesuar gjate kurseve te marketingut ne fakultet. nuk jane shume njohuri, por me raste me lejojne te analizoj qofte edhe pak fare menyren e te konceptuarit te produkteve dhe ekspozimin e tyre. i rashe pak gjate me duket, sorry! :)
shqipo: vertet ndonjehre do shohesh copeza publiciteti ketu sepse me pelqen si fushe:) Ndersa nese do te me perngjasosh mua perpara , sigurisht qe duhet t'me shohesh:))Une te lartpermendurit i pashe pa i perngjasova:)
Albanian digital and analogue photographer with a huge love for alternative printing process and all other avantgarde mixed media techniques.
All of the work in this blog (photos,writings) except the ones whose source is shown , belong to the blog author.Do not take them without permission.This work is under protection!
14 comments:
Para atyre te reklames se Lewi's-it normale qe ta shpifin ato rendomtat e detergjenteve ;)
ke te drejte..ah si eshte ajo reklama:)
nuk jam shume dakort per reklamat e deteregjenteve. eshte pikerisht rendomesia e produktit ne vetvete qe e ben te veshtire reklamimin dhe diferencimin e detergjenteve krejt te njejte. mbi nje pale xhinse mund te krijohet nje stil jete, mbi nje ilac rrobash jo, ose te paktem jo aq "kollaj". ama pa ilac rrobash zor se mund te jetohet ne menyre te civilizuar. pastaj tjeter target kane reklamat e Lewis e krejt tjeter ato te detergjenteve. per te mos permenduar buxhetin ne dipozicion!
mbase keni te drejte anonim nuk duhen bere pergjithsime per te tere se tek tuk dalin dhe mendime interesante...
anonim se harrova te them.deri tani nga reklamat e detergjenteve me ka pelqyer vetem ajo e nje firme qe s'po e permend.Ne reklamat e tyre ata nenvizojne se pastertia apo bardhesia e produktit nuk mund te paralizoje jeten dhe aktivitetet tona.logoja e tyre eshte: eshte bukur te behesh pis...kur sheh reklamen e kupton kete logo.ajo qe me bezdis tek reklama te tilla si reklame detergjentesh,margarinash,sapunesh e ku ta di une tjeter jane ato familjet super sterile,super te lumtura...por mbase kjo behet subjekt per nje shkrim tjeter:)
Eni na hape pune me kete liste :)
Aktoret qe bejne vetem nje lloj roli nganjehere i kam inat e here te tjera me pelqejne. Dolf Lundgren per shembull me pelqen. Apo Owen Wilson.
Elais :)
jam serisht une anonimi qe s'ishte dakort per reklamat e detergjenteve. vertete ato te familjeve sterile dhe shtepiakeve top-model jane ca te bezdishme, por tek ato mund te lexohen ndryshime te rendesishme ne shoqeri. multinazionalet kane spote te ndryshme per vende te ndryshme, per te njejtin ilac rrobash, kjo per shkak te ndryshimeve kulturore. gjithesesi mendimet e mia jane te lidhura ngushte me studimet e mia te ekonomise dhe marketingut. semundje profesionale me duket. :)
eni, per mua mediokriteti qendron me shume tek diferenca mes mundesise per te bere diçka dhe ta besh. P.sh. nje njeri sh i afte qe nuk shfrytezon mundesite e tij me duket sh medioker ne krahasim me dike jo aq te afte veç qe ve gjithshka per te bere maksimumin e aftesive qe disponon.
Pastaj mediokriteti eshte edhe çeshtje shije personale mendoj. Dhe per te perfunduar rrofte mediokriteti per te identifikuar kompetentat (ha ha)
anonim: do me pelqente te na sillje ca te reja interesante nga bota e publictetit qe me terheq shume..
tena: te jap te drejte dhe une do te vleresoja me shume dike qe perpiqet se dike qe nuk shfrytezon mundesite e tij...
me falni se mbase jam shperndare çik ne teme , por theksoj se ato qe kam shkruar vlejne per raste te veçanta jo ne "pergjithesi"..se kush bie ne "pergjithesime" bie ne "cektesi":)
sa muhabetcinj te medhenj qe paskemi qene! jam anonimja,Lisi. une ne fakt nuk marr vesh nga publiciteti, por me terheqin shume spotet. shpesh here mendoj qe ata qe merren me marketing jane vertete te hatashem. ato pak gjera qe di dhe qe i kam permendur me pare, i kam mesuar gjate kurseve te marketingut ne fakultet. nuk jane shume njohuri, por me raste me lejojne te analizoj qofte edhe pak fare menyren e te konceptuarit te produkteve dhe ekspozimin e tyre. i rashe pak gjate me duket, sorry! :)
Lisi , flm per prezencen..dhe nuk i re aspak gjate:)flm
shkoi per ... publicitet edhe ky ditari :)
po ku e dime ne moj Eni se kujt i perngjan ti? une te pakten s'te kam taku najhere
shqipo: vertet ndonjehre do shohesh copeza publiciteti ketu sepse me pelqen si fushe:)
Ndersa nese do te me perngjasosh mua perpara , sigurisht qe duhet t'me shohesh:))Une te lartpermendurit i pashe pa i perngjasova:)
Post a Comment